niedziela, 17 sierpnia 2014

Owsiany naleśnik z masłem orzechowym i dżemem

Płatki owsiane to moim zdaniem jedna z najlepszych śniadaniowych opcji.
Owsiankę można sobie urozmaicać, ale czy można ją jeść dzień w dzień?
Ja nie potrafię. Dlatego też zrodził się pomysł na ten naleśnik. Jest banalnie prosty i szybki w wykonaniu.
Masło orzechowe i dżem były tu koniecznym dodatkiem.

Wyszło... pysznie!


Owsiany naleśnik z masłem orzechowym i dżemem
/Oat pancake with peanut butter and jam

(scroll down to see a recipe in English)

Składniki:

  • 3 łyżki płatków owsianych
  • łyżka otrąb pszennych
  • jajko
  • masło orzechowego
  • dowolny dżem
Przygotowanie:

Płatki owsiane zalać niewielką ilością wrzątku, zostawić na 10 minut. W tym czasie oddzielić białko od żółtka, białko ubić na sztywną pianę. Żółtko zmieszać z płatkami, dodać otręby i ubite białko. Smażyć na teflonowej patelni bez tłuszczu. Podawać z masłem orzechowym i dżemem.


Ingredients: 
  • 3 tablespoons of oatmeal 
  • 1 tablespoon wheat bran 
  • 1 egg 
  • peanut butter 
  • your favorite jam or jelly 
Preparation: 

Pour oatmeal a small amount of boiling water, leave for 10 minutes. At this time, separate the egg white from the yolk, beat stiff egg white. Egg yolk mixed with oatmeal, add bran and stiff egg white. Fry on a teflon pan without fat. Serve with peanut butter and jelly.

Z dziećmi i dla dzieci 2014

1 komentarz:

  1. O, jak zdrowo!
    W sam raz na letnie sniadanie!
    ;)
    Jest mi bardzo milo, ze bierzesz udzial w akcji dziecinnej na Mikserze.
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń